Thursday, June 2, 2016

SET RAMADHAN ISTIMEWA YANG WAJIB ANDA MILIKI

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda beroleh kebahagian dunia akhirat.

Tak lama lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak. Syukur Alhamdulillah, Insya Allah kita dipertemukan kembali dengan Bulan yang penuh Barakah ini.

Selain dari ibadah dalam bulan ramadhan kita perlu jaga. Makanan yang diambil semasa berbuka dan sahur juga amat perlu dititik beratkan, supaya kita dapat melaksanakan ibadah puasa dan amalan-amalan di dalam bulan yang mulia ini dengan sempurna.

Kalau anda perasan, bila tiba bulan puasa. Ramai pula yang datang ke klinik mengadu gastrik. betul! betul!

Bukan gastrik pura-pura ye...memang gastrik betul-betul tu. Tak baik berburuk sangka.

Gastrik tu puncanya dari perut. Perut sangat perlu dijaga. Sebab itu makanan tambahan sangat diperlukan terutamanya dalam menghadapi bulan ramadhan.

Alhamdulillah, sejak saya kenal SET RAMADHAN sejak 2 tahun yang lalu, saya sekeluarga sangat bersyukur kerana dapat melaksanakan ibadah puasa dengan sempurna.

Keluarga saya juga suka dengan SET RAMADHAN yang saya berikan. Terutamanya Performance Drink merupakan minuman elektrolit yang mengembalikan (cas semula) tenaga yang semakin merudum semasa berbuka. Rasanya pun sangat sedap, rasa oren natural yang menyegarkan.

Mealshake pula kegemaran anak-anak saya. Mealshake mix dengan oat dan susu adalah minuman rasmi sewaktu bersahur anak-anak saya. Rasanya English vanilla dalam mealshake pun sangat lazat.

Saya pula ambil Energyzing Soy Protein (ESP) waktu sahur untuk bekalan tenaga seharian. ESP juga mengenyangkan. Biasanya saya shake ESP dengan aot dan madu. Hmmm....lazat....kenyang pun berpanjangan. 

Kalau anda nak tahu sebenarnya bersahur dengan bijirin seperti aot adalah lebih mengenyangkan dan memberi tenaga berpanjangan berbanding bersahur dengan nasi.

Lechitin pula saya ambik selepas berbuka dan bersahur untuk membantu memecahkan lemak-lemak yang diambil sewaktu makan. So, make sure apa yang masuk dalam badan kita dalah nutrisi yang baik-baik sahaja. Insya Allah, berat badan ideal yang saya semasa program Now Everyone Can Kurus (NECK) berkekalan.

Untuk tahun 2016 ni saya dah booking awal-awal SET RAMADHAN saya, Inilah SET RAMADHAN saya...Alhamdulillah..Yezzaaa!!


SET RAMADHAN ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS, ALWAYS GREEN

Kelebihan Set Ramadhan 💝

💝ESP (Energizing Soy Protein)
Membekalkan tenaga berpanjangan sepanjang seharian berpuasa dan membina tenaga segera selepas berbuka.

💝PERFORMANCE DRINK
Menyediakan tenaga karbohidrat bagi tubuh. Mengekalkan imbangan cecair tubuh dan elektrolit bagi mengelakkan penyahidratan semasa berbuka puasa. Sangat best dijadikan minuman rasmi semasa berbuka menggantikan minuman manis.

💝MEALSHAKE
Sumber yang sangat baik untuk serat dietry. Serat segera mengenyangkan.
Minuman kesihatan yang penuh dengan nutrisi sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa.

💝LECHITIN
Membantu memecahkan lemak dan membantu mengurangkan berat badan serta membantu menurunkan kolestrol.

Insya Allah selim melim di pagi raya!😃😃😃

Insya Allah Ramadhan ini adalah ramadhan yang menjanjikan kemewahan pahala dan kemewahan kesihatan kepada anda.😃😃😃😃👍👍👍

Anda pula bila nak dapatkan SET RAMADHAN anda?

Tinggal hanya 5 hari saja lagi menjelang Puasa. Jom dapatkan SET RAMADHAN pertama anda hari ini.

HUBUNGI
HAFIZAH
019-211 8757


Kelebihan Order SET RAMADHAN hari ini:

* FREE MEMBERSHIP untuk pembelian 2x Set Ramadhan
* FREE Live Amazing Paper Bag while stock last
* Cash Bonus
* Peluang menjana pendapatan hingga 4-5 angka dengan tunjuk ajar MENTOR BISNES yang berwibawa. 

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 
FREE CONSULTATION

BEST PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!

HAFIZAH
[SID : 961265] 
Call/Whatsapp/Telegram/sms:
019-211 8757

email:
hafizahmahfoz@gmail.com

facebook:

Mohon SHARE dan LIKE entri ini sekiranya ia memberi manfaat kepada anda semua.


Terima kasih kerana sudi membaca.

No comments:

Post a Comment