Monday, September 14, 2015

RAHSIA SAKINAH TURUNKAN 21 KG DALAM MASA 100 HARI

Assalamualaikum wbt,

Apa khabar sahabat fiezabard yang dikasihi? Saya doakan anda sihat dan ceria.

Entri kali ini saya nak kongsikan dengan anda satu testimoni salah seorang bekas peserta NECK batch yang terdahulu.

Untuk pengetahuan anda, sehingga entri ini ditulis Program Now Everyone Can Kurus (NECK) telah berjalan hingga batch 8.

Sejak NECK dilancarkan pada bulan Februari 2015, ramai orang telah berjaya dikuruskan. Setiap bulan 1 batch akan dilancarkan. Setiap batch secara averange seramai 100 atau lebih orang akan menyertainya.

Cer bayangkan sebulan 1 batch. 1 bulan 100 orang atau lebih. Jadi, 8 bulan bermakna dah hampir 1000 orang telah berjaya dikuruskan.

Ramai yang berjaya kurus sebagaimana berat yang diinginkan. Ramai yang berpuas hati dengan program NECK ini.


 Ramai dah berjaya buktikan dengan NECK mereka berjaya capai berat impian


Yang sangat saya suka NECK kerana tidak menyekat diet anda.

Para peserta diwajibkan makan 5 kali sehari dan wajib makan nasi.

Yang peliknya makan banyak kali tapi boleh kurus kan?

Apa rahsianya ye? 



Sakinah dulu dan sekarang amat berbeza

Jom tanya Sakinah salah seorang graduation NECK yang berjaya turunkan berat sebanyak 21 kg dalam masa 100 hari.

Check it out!




Sekiranya anda mengalami masalah view video di atas sila klik link youtube dengan klik photo di bawah ye.

Enjoy tonton!


SILA KLIK

Senangkan nak kurus?

Saya pun salah seorang graduation NECK dan saya setuju dengan Sakinah.

Anda??

Sampai bila nak biarkan diri anda bam bam?

Jangan bimbang, saya sedia membantu dan saya memahami perasaan anda.

Sekiranya anda serius nak KURUS anda boleh taip "Saya nak tips kurus" ke 019-211 8757.

Saya akan berikan ebook FORMULA MUDAH MESTI KURUS secara PERCUMA kepada 10 orang terawal yang Whatsapp/Telegram saya.



Saya doakan anda kurus dan sihat.

Saya mohon anda bantu saya untuk SHARE kan juga maklumat ini supaya ramai orang yang tahu  
"Oooo....nak kurus senang rupanya kalau kena caranya!"

Semoga ia memberi manfaat kepada rakan-rakan anda yang lain.

Saya doakan, " Allah memberi ganjaran syurga tanpa hisab untuk anda yang sudi SHARE status ini"

Ada satu lagi sharing dari Datin Elly yang saya kongsikan. Apa pula Rahsia Datin Elly Kurus Dalam Masa Yang Singkat. Sila klik link di bawah.

Rahsia Datin Elly Kurus Dalam Masa Yang Singkat (SILA KLIK)

"Sharing is caring"

Thanks for reading.

Salam sayang kesihatan dan kekurusan,


HAFIZAH MAHFOZ

hafizahmahfoz@gmail.com


019-211 8757

 (Call, SMS, WhatsApp, Telegram)


#NECK
#NowEveryOneCanKurus
#CaraMudahMESTIKurus
#JomKurusDariRumah

Sekiranya anda suka entri saya sila tekan button SHARE dan LIKE. Insya Allah, dengan sekali tekan anda dapat membantu rakan-rakan lain yang ingin transform diri mereka ke arah kekurusan. Saham kubur anda dapat, Insya Allah...

No comments:

Post a Comment